[Ubuntu-cat] Comandament de presentacions - Wireless presenter

Olga Cuevas i Melis olga a pirineuweb.com
dij feb 22 09:41:24 UTC 2018

Jo faig servir aquest i no tinc cap mena de problema, tampoc.

http://amzn.eu/6Q15Jy5

Salutacions,

Olga Cuevas i Melis
olga a pirineuweb.com
www.pirineuweb.com

El dia 22 de febrer de 2018 a les 9:08, Sisco Garcia <
sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit: