[Ubuntu-cat] Crida a la participació a la festa ubuntaire de Tàrrega

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dim feb 20 13:22:15 UTC 2018

Avui he parlat amb els desenvolupadors de l'http://www.isardvdi.com/ i els
convidat a Tàrrega, m'han semblat molt interessats.
Si no ho conèixeu mereix una estona i son km0.
També m'estic pensant fer una xerrada sobre
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gpsim

Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat