[Ubuntu-cat] TPV per GNU/Linux

cubells vicent a vcubells.net
dll des 24 07:52:25 UTC 2018

El 23/12/18 a les 16:05, Raimon Esteve ha escrit:
> Bona tarda

Hola Raimon, com vas?, feia anys que no sabia de tu. Et llegeixo a la
llista de Tryton però.

He de dir que Raimon (els germans Esteve) va ser el que em va iniciar en
odoo en una festa d'instal·lació d'Ubuntu que es va fer a Barcelona, no
recordo on, ja fa molts anys, seria la versió 5.0 o la 6.0. Això seria
allà el 2009-2011

> Sobre odoo vam sortir bastant escarmentat. Vam ser pioners amb TinyERP,
> que posteriorment es va reanomenar a OpenErp i posteriorment es va
> reanomenar Odoo (va ser uns quants anys) . La seva política de release,
> upgrades versions, resolució de bugs i com fer-ho, entre altres, vam
> desestimar la continuació i vam migrar tots els projectes a Tryton.

jeje.

Jo per contra, no tiraré per terra Tryton. El que no entenc és perquè li
teniu tanta ràbia a odoo (o sí).

Tant tryton com odoo són programes lliures i l'usuari tria. En això
consisteix la llibertat.

Solament dir a qui ha llegit el fil que s'informe abans.

Personalment reitero que odoo pos supera a tota la resta clarament sense
cap dubte per a mi, __però__ tenint en compte que odoo és un ERP no un
tpv solament.

--
Atentament, cubells.