[Ubuntu-cat] TPV per GNU/Linux

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu des 23 11:11:58 UTC 2018

El 23/12/18 a les 11:58, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> * Sisco Garcia, sisco.garcia a ubuntu.cat [23/12/18 10:29]:

> Hi havia el Bulmagès, desenvolupat per gent de Palma i d'aquí. Però fa
> ja un parell d'anys que no sé d'ells. L'avantatge és que estava
> totalment adaptat al Pla Contable vigent i als requeriments bancaris
> locals.
>
> https://bulmagesplus.com/
>
> Em sembla que ara el projecte no està massa actiu, però potser alguns
> dels consultors encara hi donin suport.

Moltes gràcies a tots,

He mirat els enllaços que m'havia passat l'Aniol, on també hi havia el
que proposa el Cubells, sabia del Bulmagés però no sabia que tinguessin
TPV... i ara entenc què m'ha passat: només cercava TPV, no se m'havia
acudit que TPV és POS en anglès.

Gràcies de nou a tots,