[Ubuntu-cat] Argumentari Telegram

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dij des 6 12:09:10 UTC 2018

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia dj., 6 de des. 2018
a les 10:41:

> Què us sembla aquest argumentari?
>
> Per què prefereixo Telegram?

Ja em perdonareu, perquè em faig gran i cada cop sóc més perepunyetes i no
m'agrada res... Tot i que faig servir Telegram a diari, i tècnicament és
molt superior al guarrap (amb els bots es poden fer virgueries del tipus
enviar un missatge automàticament en arribar a una zona determinada) si no
vaig errat només és de codi obert la part del client; no la del servidor. I
la continuïtat del servei depèn de si se li gira (encara més) el cervell a
l'oncle Putin.
Com que a banda de perepunyetes sóc raret i m'estic introduint al món
blockchain, fa poc vaig descobrir e-Chat i similars:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.etao.echat
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.mrvilitin.lite

Al ser serveis descentralitzats no depenen de si algú es torna boig o no...
el problema és que no hi ha ningú a l'altre costat :-P

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - https://z.tomi.cat/pgp

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.