[Ubuntu-cat] SOS actualitzaci'o d-Ubuntu 16.04 a 18.04

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
diu ago 19 10:30:09 UTC 2018

Un llapis USB amb la 18.04 et permetrà instal·lar de diferents maneres.
Vull dir que dóna opció a utilitzar tot el disc, part d'ell ...

Els canvis de "release" sempre m'han donat problemes amb tots els s.o. que
he fet servir: Windows, FreeBSD i Linux (Ubuntu). Prefereixo instal·lacions
netes, amb salvaguarda i traspàs de dades.

Va bé tenir dues particions o dos discos, fer instal·lació neta a partició
buida i traspassar les dades. I a la següent versió repetir el procés amb
l'altra partició.

Per tant, en els equips tinc (ara per ara) una 14.04 (no utilitzada però
arrancable) i una 16.04. I, properament la 18 04 anirà al lloc de la 14.04.

A mi em va bé això, amb un disc de 1 Tera partit pel mig.

 Vagi bé!

El dg., 19 d’ag. 2018, 10:55, Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com> va
escriure: