[Ubuntu-cat] Fwd: flossBcn Next Steps and Follow up Activities and Events!๐ŸŒด๐ŸŒž๐ŸŒŠ

dic ago 1 14:26:44 UTC 2018

* Josep Gallart, josep.gallart a ubuntu.cat [01/08/18 11:26]:
> Hola aquest es un missatge per el equip.
> vaig participar a la primera jornada del flossbcn perรฒ ara ens demanen
> incorpora el logo del grup i e pensat que era un bon moment per posar-vos
> al corrent i valoreu si seguim i doneu la vostra opiniรณ.

Grร cies Josep per ocupar-te d'aixรฒ.

Potser millor ho comentem a la propera reuniรณ.

Per cert, avui tocaria, no sรฉ si n'hi haurร  ateses les dates en quรจ
estem.

Si n'hi ha, jo no estic disponible avui a les 22:00, potser em podria
incorporar cap a les 22:30 o un mica mรฉs tard.

L'Hospitalet de Llobregat