[Ubuntu-cat] actualitzat a 18.04 sense preferències firefox

j jamoros a riseup.net
dll abr 30 11:28:05 UTC 2018

> Sols has de fer:
>
> sudo apt install ubuntu-unity-desktop
>
> Et demanarà quina pantalla d'inici vols fer servir, i s'ha d'escollir
> "lightdm". Un cop es reiniciï l'ordinador, hi haurà disponible tant
> l'Unity com el Gnome com a escriptori.

Recordeu que un cop escollit un escriptori l'ideal seria tenir només un
al sistema:
https://www.muylinux.com/2017/08/29/varios-escritorios-sistema/
https://www.muylinux.com/2017/08/29/varios-escritorios-sistema/

Vagi be

--
“No hay puerta de atrás. Punto final. […] Si hubiera una puerta de
atrás, entonces entiendo que no podría decirlo por que es parte del