[Ubuntu-cat] [equip] Esdeveniment al juny

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dis abr 28 16:34:07 UTC 2018

jo tambe podria baixar

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia ds., 28
d’abr. 2018 a les 18:27:

> * Rafael Carreras, rcarreras a ubuntu.cat [28/04/18 14:55]:

> dit

> treball

> Jo puc participar. Feina sempre n'hi ha.
>
> --
> Walter Garcia-Fontes
> L'Hospitalet de Llobregat

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org