[Ubuntu-cat] problema resolt

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
diu abr 8 08:19:04 UTC 2018

Bon dia la solució ha estat
reasignar el nom usuari a.Xauthority

sudo chown nomusuari:nomusuari/home/nomusuari/-Xauthority

açò m'ha funcionat

problema resolt

moltes gràcies

El dia 8 d’abril de 2018 a les 0:55, T.Collons <t.collons a gmail.com> ha
escrit: