[Ubuntu-cat] [equip] Manifest per la Fundació puntcat

Eduard Selma selma a tinet.cat
dll set 25 19:32:48 UTC 2017

D'acord amb la redacció. Simplement canviaria el darrer "en
conseqüència" per una redacció del tipus "De la mateixa manera,
creiem...". Aquesta frase no implica que això sigui una conseqüència
directa de les afirmacions anteriors (més aviat és una obvietat).
Tanmateix, si no hi esteu d'acord, ja m'està bé.

	Eduard Selma.

> [...]
>     professió, acusant-los entre altres coses de malversació o amb
>     models de denúncia per narcotràfic, pel sol fet de copiar o difondre
>     mitjans d'accés alternatius a les webs amb informació sobre el
>     referèndum d'autodeterminació de l'1 d'Octubre.
>
>     Per tant ens manifestem:
>     1 A favor de la Llibertat d'expressió i dels Drets Humans.
>     2 Per una Internet Lliure i neutral.
>     3 En conseqüència estem en desacord per les accions empreses cap a
>     la fundació puntCAT.
>
>     Finalment expressar la nostra solidaritat i suport a la resta de

        / En conseqüència manifestem que la única solució democràtica és/
        * De la mateixa manera, creiem que la única solució democràtica és*

--
Eduard Selma i Bargalló.