[Ubuntu-cat] [equip] Manifest per la Fundació puntcat

Miki mikcat a gmail.com
diu set 24 16:53:05 UTC 2017

Canvis fets, seguim :)

Degut als fets ocorreguts al nostre país aquests darrers dies, la comunitat
d'ubuntaires en català condemnem qualsevol acte de censura (...
detallar/concretar una mica)

Creiem que el fet d'utilitzar algunes de les operadores troncals de
telecomunicacions per impedir l'accés a informació de pàgines webs que es
troben fora de l'estat i per tant lluny del seu abast per tancar-les,
atempta greument contra la neutralitat de la xarxa (... afegir altres drets
trepitjats)

Trobem especialment greus la detenció de Pep Masolive, director de
sistemes de la fundació puntCAT, així com l'intent de traslladar a la
fundació la càrrega de fer de censors en obligar-los a exercir una
monitorització del contingut de tots els dominis .cat

També trobem preocupants, a més d'irregulars i poc afinades, les detencions
a persones particulars, activistes i companys de professió, acusant-los
entre altres coses de malversació o amb models de denúncia per narcotràfic,
pel sol fet de copiar o difondre mitjans d'accés alternatius a les webs amb
informació sobre el referèndum d'autodeterminació de l'1 d'Octubre.

Per tant manifestem que...

El dia 24 de setembre de 2017 a les 17:34, Rafael Carreras <
rcarreras a ubuntu.cat> ha escrit: