[Ubuntu-cat] Fwd: Re: Problemes WordPress

Alfonso Correa alfco73 a openmailbox.org
dij set 21 20:25:15 UTC 2017

Hola,
Em dic Alfonso, vaig estar uns quants anys amb Debian i vaig trobar molta ajuda a la llista de correu en català.
Per si és d'ajuda:
debian-user-catalan a lists.debian.org
Alfonso Correa