[Ubuntu-cat] Fwd: Re: Problemes WordPress

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij set 21 13:43:09 UTC 2017

Hola!

Com vaig fer unes preguntes sobre el tema de l'assumpte i no vaig poder
sortir-me us vaig demanar un cop de mà, on Miki, molt amablement em va
ajudar.

Després la mala sort va fer que la cosa deixara de funcionar, però al
final he trobat altra web que m'ha servit d'ajuda i la comparteixo per
si serveix a algú encara que en aquest fòrum sou tots més experts que jo
sense dubte.

Com que estava de far de instalar i remove i purge i torna a començar,
ja no tenia nocio de si estava fent malbé alguna cosa i vaig donar el
salt a Debian 9 i ves per on al formatejar i tindre una instal.lació
nova i amb el recolzament de

https://www.howtoforge.com/tutorial/install-wordpress-on-lamp-in-debian-9/

he pogut aconseguir el meu objectiu i tinc novament instal.lat
wordpress, ara al portàtil que ja em va be.

Realment, m'ha costat trobar una web entenedora, al meu nivell, i que no
donara salts o coses ja per sabudes, però he arribat.

Salutacions,