[Ubuntu-cat] Problemes WordPress

dll set 18 07:48:11 UTC 2017

* Joan Carles, palimsesto a gmail.com [18/09/17 09:41]:
> Bo, doncs no encerto a trobar una opció vàlida. No vull continuar donant la
> pallìssa amb aquest tema, el problema és que no puc accedir a res en
> localhost,  ni tans sols a la feina web  feta amb Bootstrap, fora de
> wordpress evident, i no apareix ara ni la pàgina d'Apache ni de Php al
> localhost.
> No puc veure ni fitxers html ni php.
>
> Si podeu dir-me com recuperar aixó i no us entretinc més.

Una altra opció potser es trobar una llista o fòrum específic de
WordPress. Si és un tema específic d'interacció entre Wordpress i
Ubuntu potser aquí trobaràs molta ajuda, però tot i que hi ha un munt de
gent que manega Wordpress (jo no...) i potser aquí hi hagi molta gent
que et pugui ajudar, en un lloc més específic potser t'ho resolen més
ràpid.

Sols un suggeriment constructiu...

L'Hospitalet de Llobregat