[Ubuntu-cat] [equip] Ubuntu No-Jam de setembre

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu set 17 17:51:04 UTC 2017

El 17/09/17 a les 10:55, Josep Gallart ha escrit:
> Disculpa so o tinc molt complicat actualment.
>
> El dia 17 de setembre de 2017 a les 10:47, Giorgio Grappa
> <ggrappa a gmx.com> ha escrit:

Hola,

Em sap greu però aquest mes m'és impossible; els propers caps de setmana
els tinc compromesos... potser el millor és deixar-ho pel proper cicle
(no és el primer que ens saltem).

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.