[Ubuntu-cat] Dia de la Llibertat del Programari a Lleida i Barcelona (Pol Marcet)

dvd a enlloc.org dvd a enlloc.org
dij set 14 10:04:59 UTC 2017

Hola, he afegit informació de la jornada de Lleida a Teixidora.net:

https://www.teixidora.net/wiki/Dia_de_la_Llibertat_de_Programari_2017_a_Llèida_2017/09/16
[7]

Si us plau:

- completeu info ara si cal després de l'esdeveniment i afegiu
presentacions, enregistraments en vídeo, apunts presos o altra
documentació generada per compartir-la

- si podeu ompliu els camps de buidat de continguts que permeten
relacionar aquest esdeveniment amb altres

Podeu afegir els altres esdeveniments on participeu o que conegueu al
menú superior Afegir > Esdeveniment

Salut i linux!

David.

A 13-09-2017 20:11, Sisco Garcia escrigué:

> [...]
>
> El dia 13/09/2017 18.51, "Sisco Garcia" <sisco.garcia a ubuntu.cat> va escriure:
>
> El 13/09/17 a les 17:48, Joan Carles ha escrit:
>
> El 13/09/17 a les 17:00, Rafael Carreras ha escrit:
> Ostres! Si et presentes als dos llocs, tens una samarreta gratis! Pregunta per mi quan arribis a Barcelona.
>
> El dia 13 de setembre de 2017 a les 15:11, Pol Destroyerrocket <polmarcetsarda a gmail.com> ha escrit:
>
> (no conec massa com funcionen les llistes de correu, aviam si arriba :D)
>
> gràcies per la info! Intentaré presentar-me a als dos llocs!

> Rafael Carreras Guillén | gpg.id [3] 2C1AF9C5

Hola!

Si els immensos aiguats que cauran dissabte (diuen), no són obstàcle, em
passaré per Lleida. A Lleida sereu molt benvinguts!

Suposo que per tenir la samarreta el Pol haurà de passar abans per
Lleida, oi?

Salut,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com [5]

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289
<http://www.fsf.org/jf?referrer=7289> [6]

[...]

P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.

Links:
------
[1]
http://ateneulabaula.cat/activitat/dia-de-la-llibertat-de-programari/