[Ubuntu-cat] Problemes WordPress

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic set 13 15:45:58 UTC 2017

Hola!

El problema es que no puc accedir-hi a desfer res. He tractat de posar
localhost/+nom carpeta  però pensava que l'havia esborrat a l'opció
d'Ajustes.

He fet el primer cas del lloc web que em recomanes. He entrat al fitxer
wp-config.php i amb el Sublime he afegit les linies que esmenta

define('WP_HOME','http://example.com' <http://example.com%27/>);
define('WP_SITEURL','http://example.com' <http://example.com%27/>);

jo li he posat en lloc de "example.com" el que hi havia, que era
"localhost", directament. He tancat i ara sí apareix la pantalla de
login de WP però posant usuari i contrasenya hem diu que cal habilitar
les gal·letes. Les he habilitat, però continua dient-me el missatge
d'activar gal·letes i no entra a WP.

?

El 13/09/17 a les 16:48, Miki ha escrit: