[Ubuntu-cat] [equip] Reunió mensual

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij set 7 06:10:04 UTC 2017

El dia 7 de setembre de 2017 a les 8:00, Josep Gallart <
josepgallart a gmail.com> ha escrit:

> O sento molt, men vaig oblidar de la reunio, llegire com va anar, disculpeu
>
> No va anar, em sembla que el Parlament ens va fer contra-programació.

Hauríem de decidir què com i quan fem la No-Jam ( o si no la fem) i us
havia d'informar de com van ales preparatius per la propera festa.

Quant a la festa, tenim el lloc (Biblioteca de Deltebre) i el dia: 18 de
novembre.
Ens han demanat una mica de paperassa per la cessió de l'espai però ja ho
farem.

Quant a la graella, doncs és ben bé buida, encara s'ha de fer la crida a la
participació.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat