[Ubuntu-cat] Resum de Ubuntu-cat, vol 19, número 10

ignito a tutamail.com ignito a tutamail.com
diu nov 12 13:27:19 UTC 2017

Hola companys, aquest es el trajecte que faré en cotxe el dissabte 18, per si algú es vol afegir, o haig de passar a arreplegar algú d'alguna estació de tren. El cotxe es petit, un Corsa, així que quatre persones seria el límit. No faig tornada, ja que em quedaré a dormir a l'Ampolla, per fer alguna excursió diumenge i gaudir de la zona. El meu telèfon per agilitzar el tema si em necesiteu 649390543.
https://goo.gl/maps/ruouRBjKYwv
Salut.-- Enviat des de  les meves estisores Palmera
https://www.linuxcounter.net/cert/549955.png

Xifra els teus correus ja, amb Tutanota!
https://tutanota.com

6. Nov 2017 13:00 per ubuntu-cat-request a lists.ubuntu.com: