[Ubuntu-cat] Manifest ‘Amb el govern legítim de Catalunya’

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
div nov 3 13:32:28 UTC 2017

Doncs potser ja podríem publicar una cosa així:

"A causa dels greus fets esdevinguts a Catalunya en els darrers temps,
culminats amb l’empresonament de més de mig govern, els Ubuntaires catalans
s’adhereixen al manifest que 22 mitjans catalans han emès i publicat en
forma d’editorial conjunt. Aquest és el manifest i la relació dels mitjans
signants:"

Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat