[Ubuntu-cat] Algú surt de Barcelona o voltants?

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij nov 2 07:43:01 UTC 2017

El dia 22 d’octubre de 2017 a les 11:34, Pol Marcet <
polmarcetsarda a gmail.com> ha escrit:

> Diguem-ne que aquest cop la festa es fa relativament més lluny que la
> altra vegada, i m'agradaria estalviar a la meva mare tenir que conduir
> tant. Si algú surt de Barcelona, té un forat vuit i li sembla bé que m'hi
> acopli (colaboraré en la meva part de gasolina) hem farà un gran favor.
>
> Hola Pol.

He llegit la reunió d'ahir i t'ofereixo recollir-te a Sabadell Nord a les
6:30 h.
Ja sé que és d'hora, però haig d'arribar el primer i condueixo poc a poc.

Si s'hi apunta algú més del Vallès, aviseu-me.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat