[Ubuntu-cat] Xerrada Scratch - Festa Zesty

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dll maig 8 11:21:43 UTC 2017

El dia 8 de maig de 2017 a les 11:22, Miquel Adroer <miquel66 a caliu.cat> ha
escrit:

>  projector si que n'hi ha. Conexio HDMI. El vaig provar pasat divendres.

> Quant als portàtils, fa uns mesos tenien uns 15 per allà, tots amb Ubuntu,
que els vam instal·lar l'equip d'ubuntaires. Suposo que no hi haurà
problema que ens els deixin. Poso en còpia a la Mariona a veure què hi diu.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat