[Ubuntu-cat] Dubter router movistar

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic mar 29 19:21:23 UTC 2017

Hola!
Sí he conectat els dos portàtils, que feia esment, directes al router,
sense cap switch. El router és el que dius de Movistar quadrat.
http://www.movistar.es/particulares/movil/moviles/equipamiento_hogar/ficha/base-hgu

El 29/03/17 a les 20:58, Aniol Martí ha escrit:

--
Salutacions,

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197#