[Ubuntu-cat] escàner no va

Eduard Selma selma a tinet.cat
diu mar 26 12:49:14 UTC 2017

El 26/03/17 a les 11:01, Miquel Adroer ha escrit:
> Bon dia.
> Estic mirant una Canon PIXMA MG 3650
> La tinc connectada per cable usb i si imprimeix però no escaneja. En
> utilitzar SimpleScan o Xsane, ambdós diuen que no hi ha un escàner
> connectat.
>
> He instal·lat el "ScanGear MP Ver. 3.20 for Linux (debian
> Packagearchive) " recomanat per Canon i no funciona.

- Jo tinc una Canon MG3270 i uso els controladors de Canon (ScanGear):

scangearmp-common_2.00-1_amd64.deb
scangearmp-mg3200series_2.00-1_amd64.deb

Observa que hi ha un "common" i un específic del model. Suposo que
instal·les els dos amb l'arquitectura correcta (hi ha versions per 32 i
64 bit, en el meu cas).

No recordo si em demanava una dependència que ja no estava disponible a
Jessie (uso Debian 8 ), però podria ser.

En cas que et sigui molt necessari, pots recórrer a usa el programa
privatiu "VueScan" acostuma a anar perfecte i és molt complert. Pots
baixar la versió de prova (posa una marca d'aigua indeleble) i si només
funciona amb ell, potser t'interessa adquirir-lo.

A veure si hi ha sort,

		Eduard Selma