[Ubuntu-cat] Actualitzacions Virtual Box

guillemguillem guillemguillem a gmail.com
div mar 17 17:00:01 UTC 2017

Em diu que el paquet 5.0 està en conflicte amb el 5.1, suposo que hauré
de desinstal·lar el 5.0 prèviament.

El 16/03/17 a les 20:39, Aniol Martí ha escrit:

de desinstal·lar el 5.0 aleshores.