[Ubuntu-cat] Darrers detalls de la Ubuntu No Jam -- Menú, nois, menú! Intendència!

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dij mar 16 16:06:25 UTC 2017

Perfecte :D

Enviat des del mòbil!

El dia 16 març 2017 5:02 p. m., "Giorgio Grappa" <ggrappa a gmx.com> va
escriure:

Confirmada l'amanida de pasta, Aniol :-)

Giorgio Grappa

*Enviar:* miércoles 15 de marzo de 2017 a las 21:53

*De:* "Aniol Martí" <amarti a caliu.cat>
*Para:* "Ubuntu Catalan mailing list" <ubuntu-cat a lists.ubuntu.com>
*Asunto:* Re: [Ubuntu-cat] Darrers detalls de la Ubuntu No Jam -- Menú,
nois, menú! Intendència!

Perfecte!

On 03/15/2017 09:17 PM, Giorgio Grappa wrote:

Arròs, pasta, verdura... Una amanida de pasta, per exemple?

Giorgio Grappa

*Enviar:* miércoles 15 de marzo de 2017 a las 21:00
*De:* "Aniol Martí" <amarti a caliu.cat> <amarti a caliu.cat>
*Para:* "Ubuntu Catalan mailing list" <ubuntu-cat a lists.ubuntu.com>
<ubuntu-cat a lists.ubuntu.com>
nois, menú! Intendència!

On 03/15/2017 08:36 PM, Giorgio Grappa wrote:

Bona tarda, Aniol,

Prenc nota del teu entrocot; interpreto que amb salsa de pebre, oi?

Sí, amb salsa de pebre i patates.

L'amanida es pot canviar, i tant. Què vodries prendre de primer? Pensa que
no és un restaurant, sinó la cantina d'un institut, no tenen tanta varietat
de productes; però, si em suggereixes un parell d'alternatives o tres, jo
li les explico a la cantinera i de segur que es pot solucionar.

Doncs menys fulles el que sigui. Em va bé pasta, arròs, verdura... El que
li vagi millor.

Perfecte pels cables. Ja em dius alguna cosa sobre el 1r plat.

Salut!

Giorgio Grappa

*Enviar:* miércoles 15 de marzo de 2017 a las 20:13