[Ubuntu-cat] Darrers detalls de la Ubuntu No Jam

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
div mar 10 07:29:24 UTC 2017

El dia 9 de març de 2017 a les 18:30, Giorgio Grappa <ggrappa a gmx.com>
ha escrit:

> Pel que fa a l'espai que ocuparem, al final he optat per una de les aules
> d'informàtica: així, podrem connectar els portàtils via ethernet, que sempre
> serà millor que la wifi del centre (que falla més que una escopeta de fira).
> Dono per suposat que ningú té previst treballar amb alguna tablet sense
> cable, oi?

Sembla estrany, però el meu portàtil no té port ethernet i no m'he
comprat mai un adaptador per usb. Podria tenir wifi encara que falli?

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat