[Ubuntu-cat] Darrers detalls de la Ubuntu No Jam

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
dij mar 9 19:49:54 UTC 2017

Hola companys.
Ja som 6! acabo d'apuntar-me al meetup.
Confirmo asisttència i dinar, es clar.

Tinc una pregunta Giorgio, mentre dinem, es pot deixar l'ordinador a
l'aula del centre.
El meu "portàtil" és una mica gran i incomodo per dur amunt i avall.

El dia 9 de març de 2017 a les 18:30, Giorgio Grappa <ggrappa a gmx.com>
ha escrit: