[Ubuntu-cat] Darrers detalls de la Ubuntu No Jam

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij mar 9 17:33:43 UTC 2017

El 09/03/17 a les 18:30, Giorgio Grappa ha escrit:
> Hola, companys!
> A veure si acabem de lligar fils per al dissabte, 18 de març (a les
> 10h, però jo hi serè abans), a L'Arboç.
> Veig al Meetup que, de moment, només 5 hem confirmat l'assistència
> (tret que algú dels apuntats vingui amb algú més, és clar). Em diuen
> de la cantina que si no arribem, com a mínim, a 10 no els compensa
> obrir només per nosaltres (només hi serem nosaltres), de manera que us
> animo, als que encara us ho esteu pensant, a apuntar-vos com més aviat
> millor (jo hauria de poder confirmar-ho dimecres o, com a molt tard,
> [...]
Hola,

Ja he dit no sé per on que el dia 18 m'és impossible atansar-me a
l'Arboç, i em sap molt greu perquè també tinc ganes de veure-us...

Vinga, apunteu-vos que si ho munta el Giorgio segur que està força bé!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.