[Ubuntu-cat] Programes que no apareixen en pantalla

Miki mikcat a gmail.com
dim mar 7 18:32:17 UTC 2017

potser que en algun moment tinguessis dos monitors i t'ho estigui obrint "a
l'altre" ni que no el tinguis connectat?

El dia 7 de març de 2017 a les 17:16, guillemguillem <
guillemguillem a gmail.com> ha escrit: