[Ubuntu-cat] Programes que no apareixen en pantalla

guillemguillem guillemguillem a gmail.com
dim mar 7 16:16:28 UTC 2017

Darrerament m'estic trobant que hi ha programes que quan els vull
executar no apareixen en pantalla. Es posen en marxa, però l'ordinador
no els mostra ni deixa fer res amb ells. I sí, en teoria estan en
funcionament. És més, si polso Alt+Tab per veure què hi ha en marxa, el
programa surt com actiu, però si el selecciono, res, com si no hi fos.
Si vaig a Monitor del sistema, el programa en qüestió m'apareix com
'adormit', i el puc 'matar' o fer 'finalitzar el procés'

No sé a què es deu. Fins ara havien funcionat amb normalitat.