[Ubuntu-cat] Dubte montar servidor en ubuntu

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dij jun 1 21:52:27 UTC 2017

On 06/01/17 20:43, Joan Carles wrote:

> Bona tarda!
>
> Bo, com neòfit en informàtica, encara que molts anys fent servir
> ubuntu em trobe amb un problema, que a veure si podeu ajudar-me.
>
> Estic fent un curs de edició i publicació pàgines web(html5,css3,
> javascript), el tema que més m'interessa surt quan hem de pasar els
> fitxers a un servidor local amb php per penjar el darrer projecte i
> ver la web final pública.
>
> A classe treballem amb windows(Vista) i ens han fet instal.lar, al pen
> on guardem la feina de cada dia, el UsbServer i podem accedir, però a
> [...]
Hola Joan Carles,

Prova de crear el fitxer *info.php* al directori */var/www/html *del
servidor web. El fitxer ha de contenir aquestes línies:

|<?php // Show all information, defaults to INFO_ALL phpinfo(); ?>|

Un cop fet, obre un navegador i accedeix a http://127.0.0.1/info.php a
veure què et surt.

Salut!

Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.