[Ubuntu-cat] Desinstal·lar virtual box

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
diu jul 30 08:29:40 UTC 2017

El dia 30 de juliol de 2017 a les 10:19, Josep Pujadas-Jubany <
jpujades a gmail.com> ha escrit:

> Poso la seqüència de respostes (i contesto) a baix...
>
> El dia 30 jul. 2017 09:38, "guillemguillem" <guillemguillem a gmail.com> va
> escriure:

> --------------
>
> El dia 30 jul. 2017 09:47, "Paco Rivière" <web a pacoriviere.cat> va
> escriure:
> Ctrl-Alt-T per obrir el terminal
> sudo apt-get remove virtualbox
> I et demanarà la contrasenya
>
> --------------
>
> El dia 30 de juliol de 2017 a les 9:54, Guillem Nicolàs Larruy <
> guillemguillem a gmail.com> ha escrit:
> [...]
sudo dpkg --configure -a

Google *The package virtualbox-5.1 needs to be reinstalled, but I can't
find an archive for it*

Sembla que tens un arbre de paquets corrupte. A
https://askubuntu.com/questions/147178/ethe-package-needs-to-be-reinstalled-but-i-cant-find-an-archive-for-it
donen la següent solució:

sudo rm /var/lib/apt/lists/* -vf
sudo apt-get update
sudo apt-get --reinstall install virtualbox