[Ubuntu-cat] sudo apt get upgrade

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dis jul 22 13:24:49 UTC 2017

On 07/22/2017 03:11 PM, Paco Rivière wrote:
> [...]
>           linux-headers-generic linux-image-generic
>         5 paquets a actualitzar, 10 a instal·lar, 1 a suprimir i 0 a
>         no actualitzar.
>         Es necessita obtenir 69,7 MB d'arxius. Després del
>         desempaquetat s'utilitzaran 300 MB.
>         Esteu segur de voler continuar? [Y/n/?]

>         <mailto:amarti a caliu.cat>>:

>             Prova d'executar:
>
>             $ sudo aptitude upgrade
>
>             En general proposa una sèrie de solucions, a veure si
>             alguna d'elles s'adapta a les teves necessitats. Ves amb
>             compte, a vegades alguna de les solucions vol eliminar més

Pel resultat de l'aptitude sembla que s'elimina "libmircommon5" i
s'instal·la "libmircommon7". Jo li diria que sí, però fer-ho o no a la
teva màquina és decisió teva :-)

Sobre Unity/Gnome (has barrejat fils), quan canvio d'entorn gràfic
acostumo a optar per reinstal·lar tot el sistema. És clar que es pot fer
instal·lant un i eliminant completament l'altre, però prefereixo fer un
"nucelar".

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.