[Ubuntu-cat] Determinar si un fitxer bin és per a 32 o 64 bits

Roger Angela roger.angela a gmail.com
div jul 21 10:43:39 UTC 2017

> En aquest fil [0] comenten un problema similar, però sembla que és al
> revés, tractant d'instal·lar un paquet de 32bits a un sistema de 64bits.
> Per tant semblaria que està relacionat. En qualsevol el cas el meu consell
> és que instal·lis un sistema de 64bits, podràs treure més suc de
> l'ordinador :)
>

> [0]: https://askubuntu.com/questions/189360/exec-2508-
> tmp-install-dir-30906-linux-resource-jre-bin-java-not-found

Sí, ho sé, però la paradoxa és que el client de l'anterior programa tenia
el problema invers: era per a 32 bits i fer-lo funcionar en un sistema de
64 era missió impossible. D'aquí que al final sacrifiqués els 64 bits. Crec
que hauré de fer el canvi, però volia estar segur que aquest és el problema