[Ubuntu-cat] Enllaços dels \Exemples de "Com instal·lar la veu catalana del Festival"

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dij jul 13 09:57:57 UTC 2017

Hola Aniol,

M'he omplert de valor, i recuperat les meves claus per actualitzar uns
enllaços trencats d'aquesta pàgina:

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Tutorials/S%C3%ADntesiDeVeu

I resulta que està marcada com a *Immutable Page* !

Els correctes són:

http://gnulinux.cat/2010/05/21/lordinador-parla-en-catala-festival-3-pidgin/
http://gnulinux.cat/2010/05/22/lordinador-parla-en-catala-festival-4-firefox/
http://gnulinux.cat/2010/05/23/lordinador-parla-en-catala-festival-5-openoffice-org/