[Ubuntu-cat] Enllaços dels \Exemples de "Com instal·lar la veu catalana del Festival"

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dim jul 11 18:09:54 UTC 2017

Arreglat :-)

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.