[Ubuntu-cat] Productes mulfi-funcio Brother entorn Linux-Ubuntu una enganyifa

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
div jul 7 17:33:33 UTC 2017

Segur que ho podrien tenir millor però sempre he aconseguit fer anar les
Brother que m'han caigut a les mans tant en mode impressora com en mode
escàner.

El tema menys clar és fer anar el botó d'escanejat en lloc d'accionar
l'escàner des de l'aplicació Linux d'escaneig. Però també el tinc resolt.

Les impressores i, en especial, els equips multi-funció sempre són un
enrenou en qualsevol sistema operatiu. A la feina tenim alguns OSX (Apple)
i també alguns Win8.1-Win10 i tampoc estan exempts de problemes.

Aquí tens les receptes per a dos models que he remenat amb la 16.04...

MFC-J265W
https://docs.google.com/document/d/1aOYrKovvqtATr-ijewXinKJmIrn6ZqyZUvhQRwEUt8A

DCP-J562DW
https://docs.google.com/document/d/1Odw9SUuCsv_RSUE4ufqnhwB821hgYz6rqhfdUYI1kt8

No sé per què per el teu correu-e tot i ser de la llista ha anat a parar al
meu correu-brossa...

Sort!