[Ubuntu-cat] Brother MFC-5860CN

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dij jul 6 17:42:22 UTC 2017

Si localhost:631 no va vol dir que cups no engega per algun motiu.

Per saber l'estat del servei:

sudo service cups status

Per veure possibles problemes:

cat /var/log/syslog | grep cups

Per engegar a mà el servei i veure què diu:

sudo service cups start

També tens stop per aturar-lo i restart per fer stop/start d'un sol cop.

Si el servei no va i tens net l'arbre, prova a purgar cups i tornar-lo a
instal·lar.

sudo apt-get purge cups
sudo apt-get install cups

També pots provar actualitzant tots els paquets:

sudo apt-get upgrade

Sort, de nou!

El dia 6 de juliol de 2017 a les 19:32, JOAN BLANCO ESCUDERO <
jblanco1 a xtec.cat> ha escrit: