[Ubuntu-cat] Fwd: Document de text pla.txt sense nom

Lluïsa Nuñez lluisanunez a gmail.com
dll gen 30 21:05:10 UTC 2017

Has de crear una plantilla (un document de text buit que es digui per
exemple nou.txt) al directori "Templates" al teu "Home"
Després t'apareixerà l'opció al menú, des de qualsevol finestra del nautilus

Lluïsa mobile