[Ubuntu-cat] No se detecta wifi plus de movistar

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dll gen 23 15:22:12 UTC 2017

Bones!

El Wifi Plus funciona a 5GHz, no a 2,4. Això vol dir que si el teu
portàtil és una mica antic no tindrà una targeta que treballi a aquesta
freqüència (el meu portàtil té 6 anys i no té 5GHz). Un altre problema
dels 5GHz és que el rendiment cau molt amb una sola paret al mig.

La meva recomanació és que desactivis el Wifi i el Wifi Plus del router
que t'han posat i posis tu un punt d'accés. És de calaix que no pot anar
bé, si empreses com Cisco no han aconseguit desenvolupar una bona
cobertura sense antenes Telefònica tampoc. Si no vols posar cap punt
d'accés i els teus dispositius no funcionen a 5GHz sisplau desactiva'l,
així no es contamina tant l'espai radioelèctric ;)

Salut!

--
Aniol Martí gpg 64491262
http://www.aniolmarti.cat

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.