[Ubuntu-cat] No se detecta wifi plus de movistar

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dll gen 23 13:44:51 UTC 2017

Hola!

Doncs que vaig mirant si puc agafar el wifi plus de movistar amb Ubuntu
16.04. No he pogut i fins i tot he tret el network-manager que va per
defecte i he posat el Wcid i tampoc, tot i que arriba bona senyal ni de
lluny arriba la velocitat de la fibra (300mb).

Tinc la Broadcom Broadcom Corporation BCM43142 802.11b/g/n de controladora
de wifi i només veig pel foros que agafar aquest wifi plus es complicat

Amb la Ubuntu 14.04 sembla més complicat encara, doncs el segon portàtil te
un controlador Atheros AR928X i un rendiment molt més feble, ja que no més
arribe 3 Mb de 300, i és anar molt lent.

Si em podeu dir algun web i/o orientar-me a on mirar per surtir del pas us
ho agrairia.

Salutacions.

--
Joan Carles