[Ubuntu-cat] Com puc accedir a l'actualització?

cubells vicent a vcubells.net
dij gen 12 08:02:49 UTC 2017

El 08/01/17 a les 11:58, Oleguer ha escrit:
> Hola, acabo d'instal·lar-me l'editor web bluegriffon, seguint unes
> instruccions trobades a internet....el programa s'ha executat
> correctament, però immediatament apareix una finestra que diu que hiha
> dues noves actualitzacions, al clickar download update se m'obre una
> altre finestra que indica que esculli amb quin programa vull obrir
> l'enllaç,  al clicar opcions s'obre una finestra del nautilus amb els
> fitxers oberts recentment i sense cap accés a aplicació.  Es una cosa
> que m'ha passat varies vegades amb altres programes.
>

> Ido, com puc accedir a l'actualització?

com veig que insisteixes, :) ,
me l'he instal·lat jo directament amb el deb de la pàgina web de
bluegriffon sense cap problema.

No sé si les instruccions que has seguit són correctes però potser que
la versió que has instal·lat és la que té llicència i t'està demanant
algun fitxer que t'han de donar quan la compres?

No vull seguir les instruccions per no embrutar el meu sistema.

--
Atentament, cubells.