[Ubuntu-cat] Chromecast a Ubuntu 14.04

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
div gen 6 17:10:14 UTC 2017

Hola de nou.
Ja estic provant el meu nou dispositiu que funciona perfectament des
de el mòbil (amb Android) i des de el PC amb Ubuntu.

De moment al PC que he pro9vat té un Ubuntu una mica antic, v. 15.04
Kernel 3.19.0-15-generic
Chromium Versió 48.0.2564.82 Ubuntu 15.04 (64-bit)

A veure si demà puc provar amb un altre PC amb un Ubuntu més nou.

Si hi ha res que pugui fer per ajudar a resoldre el teu problema Joan
fes-m'ho saber.

Ben cordialment,
Miquel.

El dia 4 de gener de 2017 a les 6:50, Miquel Adroer
<miquel66 a caliu.cat> ha escrit: