[Ubuntu-cat] Fwd: Re: Dubte servidor

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dim abr 18 14:26:07 UTC 2017

Gràcies, Miki,

De fet quan vaig afegir el mysqli_real_escape_string,la contrabarra es
converteix en 7 contrabarres.
Pel que fa a la tira ja vaig veure després de què anava. Gràcies.
Em miraré això dels "filter_sanitize" i també miraré d'esbrinar com fer
"logs" dels missatges i la manera d'assabentar-me que s'ha produit.

 Una altra qüestió que et volia comentar és la següent:

A l'intentar introduir un text de comentaris a una columna tipus blob, que
en la codificació anti-injecció-sql (mysqli_stmt_bind_param) té una "b", no
registra el text.

El codi és:

($sentencia = $conn->prepare("INSERT INTO taula (nom, direccio,
ciutat, coments) values (?,?,?,?)"));

$sentencia->bind_param("sssb", $nom, $direccio, $ciutat, $coments);

$sentencia->execute();

He canviat la codificació de "b" a "s" i ara grava el text, ¿he fet bé ?.

Salutacions, Joan

El dia 18 d’abril de 2017 a les 16:03, Miki <mikcat a gmail.com> ha escrit: