[Ubuntu-cat] Fwd: Re: Dubte servidor

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dim abr 11 13:08:10 UTC 2017

Bones! No sé si podré ajudar gaire, però segurament que podré aprendre
alguna cosa.

Preàmbul: Sóc membre de l'Associació Catalana d'Esperanto i visc a
Agulló-Àger, al peu del Montsec, on hi ha un Parc Astronòmic. La ciutat més
esperantista de Catalunya ha estat històricament Sabadell i alguns dels
esperantistes sabadellencs són socis gairebé fundadors de l'Agrupació
Astronòmica de Sabadell i des que es va inaugurar el Centre d'Observació de
l'Univers que estan proposant que el congrés bianual dels esperantistes
catalans es faci a Àger.

Enguany ha tocat i jo que sóc un vell (una mica ->) informàtic -des del
1969- he estat encarregat de les pàgines del congrés
<http://www.esperanto.cat/kongresoj/2017> i tot està muntat en sistema php
i mysql. El que no sabia ho he preguntat a fòrums i la cosa rutlla.

El que jo he fet és que un cop la gent omple la inscripció al congrés, que
es guarda en una taula sql, faig aparèixer un resum a la pantalla amb la
nota de que s'ho guardin amb Ctrl P i al llegir això del formulari he
pensat que seria interessant trobar la manera de guardar la inscripció en
document pdf i enviar-lo a l'adreça electrònica del inscrit.

Si m'estic posant on no em demanen m'ho dieu i plego!

Salut,
Joan

El dia 11 d’abril de 2017 a les 12:59, Joan Carles <palimsesto a gmail.com>
ha escrit: