[Ubuntu-cat] [equip] Detalls a la pàgina del wiki per Festa Zesty

Josep Gallart josepgallart a gmail.com
dim abr 11 08:53:04 UTC 2017

Hola a tots, salutacions des de Galicia apartir de el dia 18 mi posare per
fer el cartell de la festa.

Salut i ubuntu gnome!! ;)

El dia 11 abr. 2017 9:26 a. m., "Rafael Carreras" <rcarreras a ubuntu.cat> va
escriure:

El dia 11 d’abril de 2017 a les 8:42, Walter Garcia-Fontes
<walter.garcia a upf.edu> ha escrit:
> Un parell de detalls sobre la pàgina de la festa Zesty:
>
> A "Per la posteritat" (que penso que hauria de ser "Per a la
> posteritat") l'enllaç està trencat.

Hi he posat la "a" i he tret el text, en realitat no hi havia cap enllaç.
Gràcies per mirar-t'ho, de vegades penso que els wikis de la festa
només els faig per mi.

> El cartell encara és de la festa de Ripoll. No sé si algú/alguna pot
> fer un per a aquesta festa.

L'hi vaig demanar al Josep, no sé si se n'haurà oblidat, no me n'ha dit res.

Josep, manifesta't!

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat