[Ubuntu-cat] Linux Mint CFC

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu abr 9 11:57:02 UTC 2017

El 09/04/17 a les 13:18, dvd a enlloc.org ha escrit:

> Moltes gràcies a tots pels comentaris.
>
> Miquel, els equips són els de Slimbook i pots triar la distro que vulguis.
>
> https://slimbook.es
>
> Algú n'ha comprat algun?

Jo en faig servir un ja fa més d'un any i va de conya. L'única pega és
que el touchpad és extremadament sensible, però a part d'això cap
queixa... magnífic.

> Disculpeu la ignorància, què és el rolling release i semi-rolling release?

Rolling release [1] vol dir quelcom semblant a què està actualitzant-se
contínuament, i per tant no hi ha versions, sempre és la darrera.
Semi-rolling release podria imaginar-m'ho però no tinc clar què vol dir.

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_release

Els meus 5 ¢