[Ubuntu-cat] Pantalla

guillemguillem guillemguillem a gmail.com
dij abr 6 21:22:31 UTC 2017

Vaig poder configurar a 1024x768 (4:3), no era allò seu però era millor
que com m'havia quedat, i continuava sense detectar-me el model de
monitor ni res. Però avui per sorpresa i sense haver-hi fet res més ha
tornat a funcionar com si res hagués passat i ha tornat a 1360x768 (16:9)
La veritat és que no sé què deu haver passat.

El 02/04/17 a les 22:27, Miki ha escrit: